Archiwum - 16 października 2002

moja pierwasz noteczka Komentarze (7)
16. października 2002 20:19:00
linkologia.pl spis.pl

elo!

to jest moja pierwsza notka i mam pytanie... a mianowicie czy można tego bloga prowadzis tak jak na www.blog.pl? i czy uwarzacie że na serjo tylko blondynki mogą bys sexowne? nio tak ja jestem sexy bachorkiem i podoba mi sie taki fajny ministrant.. pozdrowienia dla niego chociarz go nie zanm.. ale ładniutki jest i jak narazie mam zamiar sie ym zadowaolić ... mam juz jednego bloga kamyczka.blog.p ale tam nie pisze wszystkiego... bo mi wszystkie kumpelki i moja rodzinka czytaja tak jest sliczniutko i słodziusio czyli tak jak lubie...chce tu jeszcze napisać jeden adres bloga bardzo fajnego chłopca... fox-interactive.blog.p i dla niego tez pozdrowienia i masa buziaczków... nio i nie wiem... albo wiem co pisać... więc : pomalowałam sobie tak fajnie dziś pazurki i fajnie... i łądnie i wogółe ale sama pomalowałam a nie manikjurzystka czy jak to sie pisze.. zreszta mamcia i tak by mi na manicjur nie dała... no tak mała ze mnie jeszcze dziewczynka... na dziś to by był juz konie... pa

anielska-brunetka : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123